Blender 2.47 (Для Linux, Windows, Mac OS X і т.д.)
14:11
Blender - пакет для створення тривимірної комп'ютерної графіки, що включає засоби моделювання, анімації, рендерінга, постобробки відео, а також створення інтерактивних ігор. Продовжуючи серію блендера 2.4x, Blender 2.47 є релізом виправлення помилок для стабілізації реліза "Bunny". Серйозні зусилля були докладені для відстежування помилок і їх усунення.
Зміни: * Нові інструменти і покращення були внесені до Snapping tools (Інструменти прив'язки). * Покращена логіка ігрового двигуна. * Виправлена неправильна трансформація для візуалізації групи частинок. * Виправлено негативне значення в ноді Gamma з негативним введенням. * Tangent (Дотичне) затінення (яке впливає тільки на specular) створюючи бамп не працює для дифузії. * Виправлений модифікатор Mesh Deform що не працює на видавлюваних кривих. * Виправлений збій перетворення старої системи частинок в зв'язаному файлі. * Деякі об'єкти не відновлювали правильну матрицю для Environment Map (Карта навколишнього середовища), це сприяло б отриманню рендера об'єкту в неправильному положенні. * Ноди композиції з вимкненими нодами не належним чином перемальовували вікно нодів при змінах. * Blender міг вилітати, якщо користувач відміняв запікання м'яких тіл для волосся. * Опція Disable Tex не відключала текстури для опції матеріалу Texface. * Виправлений огляд даних для розфарбовування малюнка, які не працювали. * У редакторові дій Border Select Channels більше не вибирає кістки. * Виправлена помилка в X-mirror для арматури. Коли кістка в дзеркальному ланцюзі не була правильно названа, він встановлювала корінь або наконечник в неправильний стан. * Виправлено запікання АТ з більш ніж 16 семплами. * Виправлена опція "Col" для систем частинок що не працює коректно з Mat Ipos * Виправлені «симетричні» частинки що працюють неправильно на деяких гранях. * Інструмент Bevel зависав на певній геометрії, де скошуване ребро було розділене двома гранями, які мали більш ніж один загальний край і викликалися без перевірки повернення статусу Bmesh eulers. * Виправлений ігровий двигун що змінював дані пози * Коли ваш домашній каталог повний, збереження за умовчанням було невдалим і не відображало помилку. * Виправлений збій на захопленні/переміщенні по осі, коли нічого не вибрано. * Опція автоматичного оновлення в IPO редакторові тепер оновлює об'єкти використовуючи активний IPO-блок, як Obaction при трансформації ключових кадрів. * Shift+h приховував не виділені об'єкти на невидимих шарах. * Color picker (Збірник кольору) не завжди перемальовував rgb/hsv/hex значення. * Батьківські вершини не працювали правильно, з численними не зв'язаними кривими. * Виправлений збій в запіканні рідини з великою кількістю дрібних об'єктів рідини. * Outliner не оновлювався при зміні в Transform Properties