Неділя, 28.04.2024, 14:24Головна | Реєстрація | Вхід

Меню сайту

Форма входу

Пошук

Календар

«  Вересень 2008  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Наше опитування

Яким графічним середовищем ви користуєтесь?
Всього відповідей: 18

Друзі сайту

Головна » 2008 » Вересень » 17 » Blender 2.47 (Для Linux, Windows, Mac OS X і т.д.)
Blender 2.47 (Для Linux, Windows, Mac OS X і т.д.)
14:11
Blender - пакет для створення тривимірної комп'ютерної графіки, що включає засоби моделювання, анімації, рендерінга, постобробки відео, а також створення інтерактивних ігор.
Продовжуючи серію блендера 2.4x, Blender 2.47 є релізом виправлення помилок для стабілізації реліза "Bunny". Серйозні зусилля були докладені для відстежування помилок і їх усунення.


Зміни:
* Нові інструменти і покращення були внесені до Snapping tools (Інструменти прив'язки).
* Покращена логіка ігрового двигуна.
* Виправлена неправильна трансформація для візуалізації групи частинок.
* Виправлено негативне значення в ноді Gamma з негативним введенням.
* Tangent (Дотичне) затінення (яке впливає тільки на specular) створюючи бамп не працює для дифузії.
* Виправлений модифікатор Mesh Deform що не працює на видавлюваних кривих.
* Виправлений збій перетворення старої системи частинок в зв'язаному файлі.
* Деякі об'єкти не відновлювали правильну матрицю для Environment Map (Карта навколишнього середовища), це сприяло б отриманню рендера об'єкту в неправильному положенні.
* Ноди композиції з вимкненими нодами не належним чином перемальовували вікно нодів при змінах.
* Blender міг вилітати, якщо користувач відміняв запікання м'яких тіл для волосся.
* Опція Disable Tex не відключала текстури для опції матеріалу Texface.
* Виправлений огляд даних для розфарбовування малюнка, які не працювали.
* У редакторові дій Border Select Channels більше не вибирає кістки.
* Виправлена помилка в X-mirror для арматури. Коли кістка в дзеркальному ланцюзі не була правильно названа, він встановлювала корінь або наконечник в неправильний стан.
* Виправлено запікання АТ з більш ніж 16 семплами.
* Виправлена опція "Col" для систем частинок що не працює коректно з Mat Ipos
* Виправлені «симетричні» частинки що працюють неправильно на деяких гранях.
* Інструмент Bevel зависав на певній геометрії, де скошуване ребро було розділене двома гранями, які мали більш ніж один загальний край і викликалися без перевірки повернення статусу Bmesh eulers.
* Виправлений ігровий двигун що змінював дані пози
* Коли ваш домашній каталог повний, збереження за умовчанням було невдалим і не відображало помилку.
* Виправлений збій на захопленні/переміщенні по осі, коли нічого не вибрано.
* Опція автоматичного оновлення в IPO редакторові тепер оновлює об'єкти використовуючи активний IPO-блок, як Obaction при трансформації ключових кадрів.
* Shift+h приховував не виділені об'єкти на невидимих шарах.
* Color picker (Збірник кольору) не завжди перемальовував rgb/hsv/hex значення.
* Батьківські вершини не працювали правильно, з численними не зв'язаними кривими.
* Виправлений збій в запіканні рідини з великою кількістю дрібних об'єктів рідини.
* Outliner не оновлювався при зміні в Transform Properties

[www.linuxopen.ru]
Переглядів: 808 | Додав: eReS | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Copyright Sigma-Linux © 2024 |